三月份,对我来说是一个特别的月份。
我很喜欢“三”这个数字。
因为喜欢“三”,所以手机号码有好多个“三”。
三月,我出世的月份。

如果有机会生女儿,最好安排三月出世,那我就可以为她取名三月。哈哈!
头脑简单的妈妈。嘻嘻!
可是,三月,真的很好听嘛!

今年的三月,是我的第二十八个三月。
二十八,应该要有什么成就呢?
结婚?生子?成家?立业?
如果用以上四件事情为“成功”的标准,那,我是超级无敌失败吧?!哈哈!
对我来说,这只是普遍上大家认为的。
我,可不觉得自己失败。
我反而觉得,以“做人”、以“人格”为标准,我可是一个很成功的人哦!嘻嘻!
对我来说,生活问心无愧,就是成功的人生了。

看过一个主播的部落格,他写说,下飞机的那一刻,他很想能有个人让他保平安(除了家人)。
心想,我也是。
很想,在一个人的心目中占有一定重要的地位。
很想,有个人可以挂念。
很想,有个人可以分享生活。
很想,被一个人牵挂着、保护着。
朋友、家人,都给不了这种感觉。
不是不珍惜朋友,不是不珍惜家人。
只是,爱人,这种化学的感觉,就是不一样。

The chemistry of LOVE.  I just want to fall in love.

Why is it so hard for me to find a guy and go dating?  None of my students believed that I am single and available.  None of the people who first knew me believed that I'm single and available.  Why?  Is it because I look beautiful?  And looking beautiful means that I'm already booked?  Haha!  I wish I'm booked.  But the truth is, I'm not.  And that, is the saddest part of all. 

I once kid to my friend and said that I already put myself on the "single and available shelf", but no one seems to believe that I'm on the right shelf.

A friend of mine once said that I was not ready to fall in love, I don't quite understand what did he mean by I was not ready to fall in love.  But I do know, now, I want to go out with someone and see whether we can work out a relationship.

I just want to share my life with a particular person.  Whom I loved and loved me back.  That's all.  

Whoever you are, wherever you are, PLEASE PLEASE come out. 
arrow
arrow
    全站熱搜

    mylifemylove 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()