Never let anything in life get you down.
More so the people who have no value of people around them.
You must come to terms with that.
Set backs will always happen. People will always cheat you.
But don't be like them and cheat yourself.
That would be the greatest injustice you can do to yourself.
Everybody has the potential to hurt you and that includes yourself.
The only difference is that you can't control others but you can control yourself.

这是一个好朋友发给我的简讯。在我歇斯底里的哭诉后。

这一次的打击……来自于……
第一次被出卖。
第一次了解什么叫强词夺理。
第一次了解什么叫不合理对待。
第一次一而再再而三的被伤害。
第一次失去自己很在乎的东西。
第一次那么恨一个人。
第一次找不到原谅一个人的理由。
第一次不知道怎么对待身边关心自己的人。
第一次知道自己会伤害身边的人,而选择自我隔离。
第一次那么努力的寻找开心的自己,因为开心的我暂时消失了。

未来的日子,不让广播有遗憾。
绝口不提“离开”。

努力掌控自己的情绪。
努力掌控自己的行为。
努力掌控自己的言语。
努力掌控自己的思想。
努力掌控自己的快乐。

我要快乐。
不快乐的我……请迅速离开。
arrow
arrow
    全站熱搜

    mylifemylove 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()